Тема міста
Методичне супроводження змісту, форм і методів навчально-виховного процесу в міській освітній системі відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства.
Тема
району
Забезпечення умов для безперервного підвищення
професійної компетенції працівників та формування компетентної особистості учня
та вихованця в умовах реформування освітньої системи.
Тема школи
Реалізація компетентнісно-орієнтованого підходу під
час НВП з метою забезпечення Державного стандарту.
Тема методичного
об'єднання
Роль учителя початкових класів у реалізації
компетентнісного підходу до навчання молодших школярів з метою забезпечення
особистісно-орієнтованого підходу в умовах впровадження Державного стандарту
початкової загальної освіти.
Основні
напрямки роботи
вчителів початкової школи:
- Забезпечити компетентнісне навчання в системі Учитель-Учень
- Впроваджувати методичний супровід реалізації нової міської Програми перспективності та наступності в діяльності дошкільної та початкової ланок освіти на 2014-2016 н.р.
- Впроваджувати методичний супровід корекційно-розвивальної роботи у початковій школі.
- Організаційну та навчально – виховну роботу в 1-4 класах спрямувати на формування у молодших школярів вміння вчитися, основних компетентностей, яких потребує сучасне життя.
- Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей, приділяти серйозну увагу інтелектуальному, моральному і фізичному розвитку учня.
- Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня, на варіативність організації навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.
- Впроваджувати інноваційні технології в практичну роботу. Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних форм групової роботи.
- Реалізувати вимоги Державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.
- Подолати авторитаризм у спілкуванні з дітьми.
- Формувати у школярів науковий світогляд, розуміння людської свідомості й моралі, озброювати їх знаннями закономірностей розвитку природи і суспільства.
- Набувати знання про природу, екологічну культуру, свій рідний край, бережливе ставлення до всього живого, що оточує нас.
- Учити розуміти і цінувати твори мистецтва, пам’ятки історії, красу і багатство природи рідного краю.
- Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров’я.
- Розвивати потреби в творчій праці, діловитості, виховання дисциплінованості, організованості.
- Удосконалювати роботу з обдарованими дітьми.
- Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроку, застосовуючи інтерактивні технології.
2017-2018 навчальний рік
Перше засідання МО (2017-2018 (н.р.)
2016-2017 навчальний рік
Четверте засідання МО (2016-2017 н.р.)
Третє засідання МО (2016-2017 н.р.)
Друге засідання МО (2016-17 н.р.)
Перше засідання МО (2016-17 н.р.)
2015-2016 навчальний рік
Аналіз успішності учнів за 2 семестр 2015-2016 н.р.
Четверте засідання МО
Школа молодого вчителя
Третє засідання МО
Комментариев нет:
Отправить комментарий