Методична робота








Тема міста
Методичне супроводження змісту, форм і методів навчально-виховного процесу в міській освітній системі відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства.

 Тема району
Забезпечення умов для безперервного підвищення професійної компетенції працівників та формування компетентної особистості учня та вихованця в умовах реформування освітньої системи.
Тема школи
Реалізація компетентнісно-орієнтованого підходу під час НВП з метою забезпечення Державного стандарту.

Тема методичного об'єднання
Роль учителя початкових класів у реалізації компетентнісного підходу до навчання молодших школярів з метою забезпечення особистісно-орієнтованого підходу в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти. 
  

Основні напрямки роботи вчителів початкової школи:
  1.      Забезпечити компетентнісне навчання в системі Учитель-Учень
  2.      Впроваджувати методичний супровід реалізації нової міської Програми перспективності та наступності в діяльності дошкільної та початкової ланок освіти на 2014-2016 н.р.
  3.     Впроваджувати методичний супровід корекційно-розвивальної роботи у початковій школі.
  4.      Організаційну  та навчально – виховну роботу в 1-4 класах спрямувати на формування у молодших школярів вміння вчитися, основних компетентностей, яких потребує сучасне життя.
  5.     Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей, приділяти серйозну увагу інтелектуальному, моральному і фізичному розвитку учня.
  6.      Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня, на варіативність організації навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.
  7.      Впроваджувати інноваційні технології в практичну роботу. Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних форм групової роботи.
  8.      Реалізувати вимоги Державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.
  9.      Подолати авторитаризм у спілкуванні з дітьми.
  10.      Формувати у школярів науковий світогляд, розуміння людської свідомості й моралі, озброювати їх знаннями закономірностей розвитку природи і суспільства.
  11.      Набувати знання про природу, екологічну культуру, свій рідний край, бережливе ставлення до всього живого, що оточує нас.
  12.       Учити розуміти і цінувати твори мистецтва, пам’ятки історії, красу і багатство природи рідного краю.
  13.       Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров’я.
  14.       Розвивати потреби в творчій праці, діловитості, виховання дисциплінованості, організованості.
  15.      Удосконалювати роботу з обдарованими дітьми.
  16.      Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроку, застосовуючи інтерактивні технології.

2017-2018 навчальний рік
Перше засідання МО (2017-2018 (н.р.)

2016-2017 навчальний рік
Четверте засідання МО (2016-2017 н.р.)
Третє засідання МО (2016-2017 н.р.)
Друге засідання МО (2016-17 н.р.)
Перше засідання МО (2016-17 н.р.)

2015-2016 навчальний рік
Аналіз успішності учнів за 2 семестр 2015-2016 н.р. 
Четверте засідання МО
Школа молодого вчителя
Третє засідання МО

Комментариев нет:

Отправить комментарий